
Baroque Carnival
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptte velit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit.Lorem ipsum dolor amet laboris consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum. At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum […]

PowerUp Exhibition
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptte velit. Lorem ipsum dolor sit amet Consectetur adipisicing elit Ded do eiusmod tempor incididunt At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae.

RockBand Live Festival
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptte velit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit.Lorem ipsum dolor amet laboris consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum. At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum […]
Kancelaria Doradców Podatkowych istnieje na rynku od 1994 roku. Spółka cywilna doradców podatkowych – Hanna Rychlik nr 01901, Dariusz Rychlik nr 01879. Zajmujemy się kompleksową i profesjonalną obsługą osób indywidualnych i firm w zakresie podatków. Firmom oferujemy usługi księgowe, porady i konsultacje podatkowe, pomoc w prowadzeniu firmy i wiele więcej. Posiadamy wysokie kwalifikacje do prowadzenia tego typu działalności, a także certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg handlowych. Oferujemy także obsługę w języku angielskim. Serdecznie zapraszamy! Branże: Finanse i ubezpieczenia / Usługi rachunkowe i księgowe / Biura rachunkowe Finanse i ubezpieczenia / Doradztwo finansowe / Doradztwo podatkowe Finanse i ubezpieczenia / Usługi finansowe / Usługi audytorskie Profile działalności firmy: usługi Akceptowane formy płatności: gotówka, przelew
Zbigniew Maciej Szymik Doradca Podatkowy „O nas” oznacza, że historię kancelarii tworzy zespół ludzi, na początku jednak napiszę parę słów o sobie.Zawód doradcy podatkowego wykonuję od roku 1993, prowadząc stałą obsługę podatkową firm, stowarzyszeń, wspólnot mieszkaniowych itp. Minister Finansów wpisał mnie na listę doradców podatkowych w listopadzie 1998 roku. W 1998 roku ukończyłem studium podatkowe w Szkole Głównej Administracji i Zarządzania w Warszawie. Od roku 1997 jestem członkiem Stowarzyszenia Doradców Podatkowych w Katowicach a od roku 2002 członkiem Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Co roku jestem uczestnikiem wielu szkoleń i seminariów, realizując w ten sposób obowiązek podnoszenia kwalifikacji zawodowych nałożony na każdego doradcę podatkowego.Biuro i Kancelaria od samego początku usytuowane są w Zbrosławicach, chociaż dzisiaj tylko ok. 40% naszych klientów pochodzi z tych okolic. Większość to firmy zlokalizowane na obszarze od Żywca po Warszawę i mimo odległości jakie nas dzielą, współpraca, dzięki zastosowaniu najnowszych technik wymiany danych i informacji, odbywa się bez żadnych zakłóceń. Od początku istnienia trzykrotnie zmienialiśmy swoją siedzibę. Wszystko zaczęło się na Traugutta 5, potem Wolności 68 i 112 a obecnie Wolności 100a. Po drodze, w roku 2004 przybył oddział biura w Sosnowcu, który w grudniu 2010 r. przeniesiony został do Katowic. Jednak od samego początku wierni jesteśmy […]
Biuro Rachunkowe VAT już od ponad 15 lat obsługuje firmy z województwa łódzkiego, rozwiązując najbardziej złożone sprawy księgowe i podatkowe, reprezentując podatnika w postępowaniach przed Urzędem Skarbowym. Pracujemy na najnowocześniejszym sprzęcie komputerowym, inwestujemy w wiedzę i doskonałe narzędzia informatyczne z dziedziny księgowości i prawa. Nasi klienci rosną razem z nami. Na początku małe firmy na ryczałcie, później zatrudniają pracowników, przechodzą na Księgę Przychodówi Rozchodów.W końcu ich sukces powoduje konieczność założenia Ksiąg Handlowych i prowadzenia pełnej rachunkowości. We wszystkich tych etapach dajemy naszym klientom pełną obsługę i wysokie kompetencje. W Biurze Rachunkowym VAT nie ma rotacji kadr, nasze doświadczenie procentuje latami, a profesjonalizm naszych współpracowników przekłada się na zadowolenie klienta, który może spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie.
Mariusz Gotowicz – Kancelaria Doradztwa Podatkowego Kancelaria Doradztwa Podatkowego założona została w roku 1991. Od samego początku Kancelaria prowadziła działalność w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia rachunkowości, ewidencji podatkowych oraz szeroko rozumianego doradztwa gospodarczego. Od dnia 1 października 2006 roku Kancelaria mieści się w biurowcu Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Bydgoszczy. Do dyspozycji Klientów jest obszerny parking, co w dzisiejszych zatłoczonych miastach jest sporym ułatwieniem. W 2007 roku Kancelaria zatrudniła radcę prawnego, od tego momentu zakres oferty rozszerzył się także o pomoc w reprezentowaniu Klientów przed sądami powszechnymi m.in. z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz w sprawach cywilnych i gospodarczych. W połowie 2008 roku pracownik Kancelarii został wpisany na listę doradców podatkowych, dzięki czemu Kancelaria wzbogaciła się o kolejnego Doradcę Podatkowego. W maju 2010 roku został otwarty Oddział Kancelarii w Żninie (woj. kujawsko-pomorskie). Wybór był nieprzypadkowy, gdyż od wielu lat Kancelaria obsługiwała podmioty z tego rejonu. Klienci wielokrotnie zgłaszali zapotrzebowanie na profesjonalne usługi doradztwa podatkowego, po które do tej pory musieli udawać się do Bydgoszczy czy Poznania. Pod koniec pierwszego kwartału 2012 roku zmieniona została lokalizacja Oddziału Kancelarii. Nowy lokal jest znacznie większy od poprzedniego, co pozwoliło na zwiększenie komfortu pracy jak i obsługi Klientów. Podobnie jak w Bydgoszczy do dyspozycji dostępny jest […]
Nowak Robert Biuro Podatkowe Firma Robert Nowak Biuro Podatkowe jest firmą, która istnieje od 1993r. Założona została przez Roberta Nowaka właściciela firmy, posiadającego od 1997r wpis na listę doradców podatkowych. Siedziba firmy mieściła się zawsze w Legionowie. Na początku na ul. Sobieskiego 47, następnie na ul.Reymonta 11c, na ul. Piłsudskiego 20, a od 2009r rozpoczęła działalność na ul. Piłsudskiego 37. Aktualnie w firmie zatrudnionych jest kilkunastu pracowników specjalizujących się w sprawach księgowych, rozliczeń z ZUS i urzędem skarbowym. Kilkoro pracowników posiada certyfikaty Ministerstwa Finansów umożliwiające samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych. Od początku istnienia ideą firmy była kompleksowa obsługa księgowa, pewność i bezpieczeństwo w rozliczeniach z urzędem skarbowym oraz pomoc w poruszaniu się w gąszczu przepisów podatkowych, a szczególnie w narażonych na niebezpieczeństwa firmach rozpoczynających działalność gospodarczą. Rozwój firmy możliwy jest dzięki dobrym opiniom przekazywanym przez zadowolonych klientów. Obecnie obsługujemy kilkaset małych i średnich podmiotów, w większości z Warszawy i powiatu Legionowskiego oraz z innych powiatów województwa mazowieckiego. Zapraszamy.
Mariusz A. Dyczkowski – Kancelaria Prawno- Podatkowa Od kilkunastu lat nasza kancelaria świadczy kompleksowe usługi z zakresu doradztwa prawnego i prawno-podatkowego, dostosowując się do potrzeb i oczekiwań klientów. Nasz system prawny, w tym także system podatkowy jest szczególnie złożony. System podatkowy podlega ponadto częstym zmianom, co czyni stosowanie przepisów prawa podatkowego wysoce utrudnionym. W rezultacie szeroka znajomość tego systemu jest niezbędna aby nie popełnić błędów, których skutki mogą być bardzo dotkliwe w prowadzeniu działalności. Aby budować trwałe, oparte na rzetelności i zaufaniu relacje z naszymi klientami zastosowaliśmy rozwiązania polegające na połączeniu kilku różnych dziedzin. W naszej kancelarii można uzyskać nie tylko odpowiedzi na nurtujące naszych klientów wątpliwości natury prawnej lub podatkowej ale także można nam zlecić przygotowanie pozwów, wniosków, pism sądowych łącznie z reprezentacją przed Sądami Powszechnymi, a także przed Sądami Administracyjnymi. W naszej kancelarii można uzyskać pomoc w napisaniu odwołań od decyzji organów podatkowych – reprezentujemy także klientów przed tymi organami . Najbardziej charakterystyczna w naszej działalności jest kompleksowość, można bowiem zlecić naszej kancelarii prowadzenie ksiąg podatkowych, a także ksiąg rachunkowych, prowadzenie spraw kadrowych i rozliczenia z ZUS-em, a także zlecić przygotowanie umów i kontraktów międzynarodowych, umów z kontrahentami krajowymi, umów z zakresu szeroko rozumianej działalności gospodarczej. Tym co […]
Marek Kiszka – Biuro Podatkowe MARCO-POLO Nasze biuro istnieje od 1992 roku, od 1997 właściciel posiada wpis na listę doradców podatkowych nr 02444. Początkowo była to firma jednoosobowa, aktualnie zatrudniamy kilku pracowników specjalizujących się w sprawach księgowych bądź kadrowo-płacowych. Referencje przekazywane przez zadowolonych klientów powodują ciągły wzrost liczby obsługiwanych firm, w tym podmiotów zagranicznych prowadzących swoją działalność na terenie Polski. Działamy na terenie województwa małopolskiego i śląskiego.
Bogumiła Romanowicz – Biuro Rachunkowe „eF-Ka” s.c. Jesteśmy nowoczesną firmą nastawioną na potrzeby Klienta. Działamy na podstawie wpisów na listę doradców podatkowych nr 06017, 05172 wydanych przez Ministra Finansów. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. Działalność prowadzimy od 1994 roku. Proponowana przez nas oferta obejmuje pełną obsługę księgową firm. Skierowana jest do wszystkich osób prowadzących działalność gospodarczą bez względu na formę prawną, którzy wolą skupić się na rozwoju własnej firmy, niż na śledzeniu coraz szybciej zmieniających się przepisów podatkowych. Współpraca z nami zdejmie z Państwa ciężar „papierkowej roboty”. Od dzisiaj jedynym Państwa problemem będzie zapakowanie dokumentów w kopertę i przekazanie ich nam, a my zajmiemy się resztą. Jeżeli dopiero zastanawiają się Państwo nad założeniem własnej firmy, świetnie trafiliście. Pomożemy załatwić wszelkie formalności w urzędach, wypełnimy formularze oraz doradzimy najkorzystniejszą dla Państwa formę działalności oraz sposób jej opodatkowania. Przedsiębiorcy często się skarżą, że po podpisaniu umowy ich biura rachunkowe przestają się nimi interesować. Z naszej strony zawsze zapewniamy odpowiedź na wszystkie Państwa pytania, udzielamy porad w kwestii obniżenia obciążeń podatkowych. Zatrudniamy wykwalifikowany zespół Pracowników, który zawsze jest do Państwa dyspozycji i służy fachową pomocą.
Ewa Marszał – Biuro Rachunkowe „eF-Ka” s.c. Jesteśmy nowoczesną firmą nastawioną na potrzeby Klienta. Działamy na podstawie wpisów na listę doradców podatkowych nr 06017, 05172 wydanych przez Ministra Finansów. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. Działalność prowadzimy od 1994 roku. Proponowana przez nas oferta obejmuje pełną obsługę księgową firm. Skierowana jest do wszystkich osób prowadzących działalność gospodarczą bez względu na formę prawną, którzy wolą skupić się na rozwoju własnej firmy, niż na śledzeniu coraz szybciej zmieniających się przepisów podatkowych. Współpraca z nami zdejmie z Państwa ciężar „papierkowej roboty”. Od dzisiaj jedynym Państwa problemem będzie zapakowanie dokumentów w kopertę i przekazanie ich nam, a my zajmiemy się resztą. Jeżeli dopiero zastanawiają się Państwo nad założeniem własnej firmy, świetnie trafiliście. Pomożemy załatwić wszelkie formalności w urzędach, wypełnimy formularze oraz doradzimy najkorzystniejszą dla Państwa formę działalności oraz sposób jej opodatkowania. Przedsiębiorcy często się skarżą, że po podpisaniu umowy ich biura rachunkowe przestają się nimi interesować. Z naszej strony zawsze zapewniamy odpowiedź na wszystkie Państwa pytania, udzielamy porad w kwestii obniżenia obciążeń podatkowych. Zatrudniamy wykwalifikowany zespół Pracowników, który zawsze jest do Państwa dyspozycji i służy fachową pomocą.
Dariusz Wrzesień – Biuro Rachunkowe „MADAR” s.c. Początki funkcjonowania naszej firmy, sięgają 1991 roku i zbiegają się w czasie z generalną reformą polskiego systemu podatkowego (wprowadzeniem podatku dochodowego od osób fizycznych, prawnych oraz zastąpieniem podatku obrotowego, podatkiem od towarów i usług VAT). Tak więc, zajmujemy się prawem podatkowym od dnia wejścia w życie nowych przepisów dotyczących zobowiązań budżetowych. W lipcu 1995 roku, wraz ze zmianą siedziby nastąpiło przekształcenie firmy w spółkę rodzinną. Nowa siedziba firmy to lokalizacja pod adresem Racławicka 23 w Miechowie, gdzie działamy do chwili obecnej. W dniu wejścia w życie ustawy o doradztwie podatkowym, które nastąpiło dnia 01.01.1997 roku, wszyscy wspólnicy złożyli wnioski o wpis na listę doradców podatkowych. W wyniku spełnienia wszystkich ustawowych warunków m.in. w zakresie kwalifikacji, wykształcenia i odpowiedniego stażu w wykonywaniu zawodu, w lipcu 1997 roku, decyzją Ministra Finansów, zostaliśmy wpisani na listę doradców podatkowych, otrzymując numery wpisów: 00488, 00489 i 00490. Swoją ofertę kierujemy do wszystkich podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niezależnie od formy prawnej, a także do osób fizycznych, nie prowadzących żadnej działalności. Obecnie obsługujemy klientów z województw: małopolskiego, świętokrzyskiego i śląskiego. Zapewniamy kompleksową i fachową obsługę, także dzięki zatrudnieniu osób posiadających duże kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i kadr. […]
Małgorzata Puchowska- Sienkowska. Biuro Rachunkowe „MS” Biuro Rachunkowe „MS” powstało w styczniu 1994 roku. Podstawę świadczenia usług z zakresu księgowości i rozliczeń podatkowych stanowi wydane przez Ministra Finansów Świadectwo Kwalifikacyjne Nr 5317/97(popularnie zwane licencją), które poprzedzone zostało zdaniem egzaminu przed Komisją Ministerstwa Finansów –Świadectwo zdania egzaminu Nr 638. Celem działalności Biura Rachunkowego „MS” jest zapewnienie maksymalnego zadowolenia Klientów ze świadczonych usług, spełnianie ich oczekiwań, a nawet ich wyprzedzanie. Zakres naszych usług jest bardzo szeroki. Nie ogranicza się wyłącznie do spraw księgowo-podatkowych, lecz rozciąga się na ubezpieczenia społeczne, opracowania ekonomiczno-finansowe oraz, co większość Klientów sobie chwali, zróżnicowany tematycznie zakres doradztwa. Szczegółowy opis świadczonych usług zawiera zamieszczona obok OFERTA. O sposobie korzystania z usług Biura i ich zakresie decyduje sam Klient. Może to być jedna usługa lub zestaw kilku rodzajów usług. Świadczenie usług może mieć charakter stały i jednostkowy lub sporadyczny. Przy świadczeniach stałych, standardowo i najczęściej stosowany jest zestaw: księgowość, ubezpieczenia społeczne, sprawozdawczość i doradztwo. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do współpracy.
Romuald Merta Biuro Doradztwa Podatkowego „BDP-AL” Jako niezależne biuro doradztwa podatkowego ,tworzymy niestandardowe rozwiązania wykraczające poza zawartość oferowanych na rynku produktów konsultingowych. Indywidualne podejście do klienta i bogate doświadczenie pozwalając nam nie ograniczać się do wyrażania opinii i analizy ryzyka lecz podejmować konkretne działania. Odbiorcom usług księgowych zapewniamy usługi doradcze w zakresie prawa podatkowego i gospodarczego i oraz reprezentację przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej. Biuro istnieje od 1997 roku. Od 2004 roku działamy jako spółka doradztwa podatkowego wpisana na krajową listę osób prawnych świadczących usługi doradztwa podatkowego. Jesteśmy niezawodnym partnerem dla podmiotów krajowych i zagranicznych. Świadczymy usługi w językach polskim ,niemieckim i angielskim. Nasza wiedza jest gwarantem Państwa spokoju i bezpieczeństwa. Z tego powodu szkolimy się cały czas, na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach prawa i przestrzegamy zasad etyki ,poufności i ochrony danych osobowych. Zapewniamy kompleksową obsługę księgową połączoną z profesjonalnym doradztwem podatkowym i prawnym. Celem naszych działań jest zminimalizowanie obciążeń podatkowych Klientów przy równoczesnym zagwarantowaniu zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi przepisami prawa. Specjalizujemy się w postępowaniach podatkowych i sądowych
Eugenia Stępniewska. HOSSA Biuro Rachunkowo-Prawne Biuro Rachunkowo Prawne HOSSA istnieje na rynku już ponad 12 lat, kieruje swoją ofertę do wszelkich osób i instytucji, które chcą bezpiecznie prowadzić swoje interesy. Oferujemy państwu możliwość skorzystania z profesjonalnych usług outsourcingowych powierzając nam obsługę podatkowo – księgową oraz kadrowo-płacową. Dzięki bardzo dogodnej lokalizacji dojazd do naszego biura z Zabrza oraz okolicznych miast: Gliwic, Bytomia, Tarnowskich Gór i Rudy Śląskiej, nie zajmuje więcej niż 10-15 minut. Ponadto dla naszych klientów dysponujemy dużym i bezpłatnym parkingiem
Piotr Moll BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE Naszą ideą jest rzetelna i kompleksowa obsługa klientów w możliwie szerokim zakresie. Chcemy ich odciążyć od obowiązków, które dla nich mogą być czasochłonne i trudne, wykonując te zadania fachowo i terminowo. Dlatego prowadzimy na zlecenie klientów zarówno księgowość (księgi handlowe, podatkowa księga przychodów i rozchodów czy ewidencja przychodów dla potrzeb ryczałtu), ewidencje i rozliczenia VAT, jak i rozliczenia ZUS oraz sprawy płacowe i kadrowe (w uzgodnionym zakresie). W zakres umowy standardowo wchodzi również reprezentowanie przed urzędem skarbowym (postępowanie sprawdzające, kontrola i postępowanie podatkowe), a gdy to konieczne wnoszenie odwołań której adresatem jest Izba Skarbowa. W ramach zawartej umowy udzielane są porady dotyczące stosowania przepisów prawa podatkowego. Współpracujemy z radcą prawnym, specjalistą ds. bhp – w tym zakresie, na prośbę klienta, służymy pomocą we wzajemnych kontaktach. Właściciel jest doradcą podatkowym i posiada Certyfikat wydany przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych W biurze przestrzegane są zasady tajemnicy zawodowej określonej w ustawie o doradztwie podatkowym Właściciel ponosi odpowiedzialność za popełnione błędy, zgodnie z ustawą o doradztwie podatkowym posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji ¨WARTA¨ S.A.
Grzegorz Tomala Katarzyna Tomala Doradcy Podatkowi s.c. Grzegorz Tomala Jestem absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów prawa podatkowego w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie. Od początku swojej kariery zawodowej zajmuję się prawem podatkowym, jestem autorem szeregu publikacji z zakresu prawa podatkowego, w tym kilku książek z zakresu podatku VAT wydanych przez Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr. W zakresie publikacji podatkowych współpracuję również z Internetowym Portalem Finansowo – Księgowym. Uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego uzyskałem na podstawie egzaminu kwalifikacyjnego złożonego w lutym 2002 r. Katarzyna Tomala Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów prawa podatkowego w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie. Doradca podatkowy nr wpisu 09887. Od 1998 pracownik spółek audytorskich i spółki doradztwa podatkowego. Specjalizacja: podatki dochodowe, audyty podatkowe, związek rachunkowości i prawa podatkowego, postępowania przed organami podatkowymi oraz sądami, prowadzenie ksiąg podatkowych. Współautorka licznych pozycji z zakresu prawa podatkowego. Wieloletni wykładowca dla praktyków podatkowych oraz księgowych.
Ilona Wójtowicz. Kancelaria „VERUS” Sp. z o. o. Zalążkiem dzisiejszej Kancelarii było Biuro Usług Niematerialnych VERUS utworzone 2 lutego 1993 roku. Oferta biura skierowana była do niewielkiej w tamtym okresie grupy przedsiębiorców borykającej się z problemami w zakresie prowadzenia księgowości jednostki. Przełom w rozwoju Biura nastąpił z dniem wejścia w życie pierwszej ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym tzn. od 5 lipca 1993 roku. W dniu 26 października 2010 roku Sąd Rejonowy Katowice Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego wpisał do Rejestru Przedsiębiorców spółkę pod firmą: Kancelaria VERUS sp. z o.o. z siedzibą w Bobrownikach, ul. 1 Maja 78. Spółka została zarejestrowana pod numerem KRS 0000366815 z kapitałem zakładowym w wysokości 50.000 zł.
Antoni Starowicz Kancelaria podatkowa AMSTAR Kancelaria podatkowa AMSTAR działa na rynku od 1995r. Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich podmiotów gospodarczych. Kancelaria posiada: – certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od wielu zdarzeń – możliwość obsługi w języku niemieckim i rosyjskim Kancelaria jest zarządzana przez doradcę podatkowego Antoniego Starowicza nr wpisu 01135. Zlecając obsługę swojej firmy do Kancelarii uzyskujesz gwarancję: – terminowego i profesjonalnego rozliczenia z budżetem państwa – fachowego prowadzenia ksiąg i urządzeń księgowych – dostępu do bieżącej informacji o zmieniających się przepisach a ponadto: – przenosisz odpowiedzialność karno-skarbową za prowadzenie rachunkowości w firmie na Kancelarię – nie ponosisz ryzyka finansowego za błędne rozliczenia z fiskusem i ZUS-em
Regina Sadoch Czyżewska. Abak Biuro Rachunkowo – Konsultacyjne Biuro rachunkowe działa od stycznia 1992 roku. Posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych firm różnych branż oraz w rozliczeniach z budżetem z tytułu podatków. Wielu aktualnych klientów podpisało z nami umowy w latach 1994-96, a niektórzy współpracują z nami od początku naszej działalności. Obecnie obsługujemy 115 podmiotów gospodarczych. Prowadzimy księgi rachunkowe dla osób fizycznych oraz spółek prawa handlowego, w tym spółek z udziałem kapitału zagranicznego różnych państw. Rozmawiamy w językach: angielskim i niemieckim. Posiadamy polisy ubezpieczeniowe od odpowiedzialności cywilnej. Biuro zajmuje 382 m2 powierzchni, którą stanowi 12 pokoi oraz duży hol z recepcją i wydzielonymi stanowiskami do przyjmowania klientów. Do biura prowadzi wygodny dojazd, a dla klientów posiadamy miejsca parkingowe na ogrodzonym terenie.
Krzysztof Sapota. Biuro Doradztwa i Finansów SUKURS s.j. Biuro Doradztwa i Finansów SUKURS s.j. działa na polskim rynku od 1993r. Od początku funkcjonowania właścicielami firmy są doradcy podatkowi: mgr Monika Myrta-Orszulka inż Krzysztof Sapota W swojej pracy wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie pozwalające nam na profesjonalne podejście w indywidualny sposób do każdego klienta. Oprócz usług w zakresie doradztwa podatkowego i prowadzenia ksiąg rachunkowych, prowadzimy szeroką działalność w obrębie pożyczek pod zastaw oraz gotówkowych, a także pośrednictwa kredytowego i ubezpieczeniowego. Chcąc sprostać oczekiwaniom rynku, a więc Państwa, stale poszerzamy nasze działania oraz doskonalimy nasze umiejętności. Dzięki temu możemy się pochwalić fachową kadrą pracowniczą, która chętnie pomoże i odpowie na wszelkie państwa pytania.
Witold Missala. Doradca Podatkowy Doradca Podatkowy Witold Missala od wielu lat specjalizuje się w doradztwie podatkowym i księgowości. Posiada również duże doświadczenie w prowadzeniu likwidacji i postępowań upadłościowych. Wykształcenie: W 1979 roku został magistrem ekonomii w zakresie ekonomiki i organizacji handlu zagranicznego w Szkole Głównej Planowania i Statystyki (obecnie: Szkoła Głowna Handlowa) w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe w zakresie specjalizacji prawno-administracyjnej (Uniwersytet Warszawski) w 1984 r., kurs syndyków i likwidatorów (1992 r.) oraz kurs dla członków rad nadzorczych jednoosobowych spółek Skarbu Państwa (1996 r.). Posiadane uprawnienia: doradca podatkowy – wpis na listę doradców podatkowych nr 00609 (1997 r.); kurator sądowy – wpis na listę kandydatów na kuratorów (na podstawie przepisów o Krajowym Rejestrze Sądowym): Sąd Okręgowy w Warszawie (2001 r.) Przeprowadzone szkolenia: szkolenie „Likwidacja spółki kapitałowej” w Krajowej Izbie Doradców Podatkowych (21.03.2013 r.) kurs dla kandydatów przystępujących do egzaminu na licencję syndyka; prowadzenie zajęć w ramach Studium podyplomowego w Szkole Głównej Handlowej dla sędziów upadłościowych; szkolenia z zakresu upadłości konsumenckiej oraz rozpoznawania utraty wartości wierzytelności bankowych Działalność społeczna: Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Syndyków, Likwidatorów i Sanatorów w Warszawie (1996-2000 r. i ponownie 2004 -2012 r.), wiceprezes (2000-2004 r.), skarbnik (1995-1996 r.); po zmianie nazwy Stowarzyszenia na Federację Syndyków Rzeczypospolitej Polskiej […]
Marzena Kaczmarska. KOGNITARIAT Sp. z o.o. Zlecenie usług firmie zewnętrznej (ang. outsorsing), w tym przypadku księgowych czy też płacowo-kadrowych, stało się czymś zupełnie naturalnym. Okazało się to niesamowicie przydatnym ipożytecznym narzędziem współpracy. Taka firma: – nie choruje, – nie idzie na macierzyński, – nie potrzebuje urlopu, – nie otrzymuje odpraw pracowniczych, – nie trzeba w nią inwestować wysyłając na kolejne szkolenia, itd. czego więc chcieć więcej? Otóż więcej, musi właśnie zapewnić wybrana przez Państwa zewnętrzna firma. Działamy od 1993 r., obsługujemy więc naszych Klientów, 20-cia lat i nie tylko od strony podatkowej czy rachunkowej, ale również w szeroko rozumianym zakresie prawa gospodarczego i administracyjnego. To z kolei z jakim skutkiem, udaje nam się bronić naszych Klientów, przedniewłaściwą interpretacją przepisów prawa podatkowego czy gospodarczego, znajdziecie Państwo w zakładce „Case Study„ Sami z kolei uznajemy za nasz niekwestionowany sukces fakt, nie te kilkanaście wygranych spraw sądowych, ale to że udaje się nam rozstrzygać, wiele sporów o interpretacje prawa podatkowego czy administracyjnego, bez wszczynania czasochłonnej procedury sądowej. Nasza interpretacja i argumentacja przepisów prawa, jest więc właściwe odbierania przez urzędników administracji państwowej, którzy wcześniej próbowali kwestionować rozliczenia podatkowe stosowane przez nasze Biuro. O ile do powyższego dodamy, udostępnienie usługi ON-LINE, mają Państwo obraz firmydoświadczonej i nowoczesnej, która śmiało korzysta z narzędzi informatycznych do min. jeszcze lepszej komunikacji z Klientami. Jednak co najważniejsze, bezpiecznie prowadzi swoich Klientówprzez gąszcz obowiązującego prawa. Nasi Klienci mogą więc skoncentrować się na własnej działalności, rozwijając swój potencjał i zasięg, nie martwiąc się przy tym czy oby nie naruszyli przepisów obowiązującego prawa. DOŚWIADCZENIE Od 1993 r., doradzaliśmy i doradzamy, prowadziliśmy i prowadzimy, wszystkie […]
Krystyna Łukaszczyk. Biuro Rachunkowe Skomplikowane przepisy podatkowe. Pit, Cit i Vat, czyli comiesięczna udręka każdego przedsiębiorcy. Jest na to sposób. Fachowa pomoc księgowa. Zabrze wraz z całą aglomeracją śląską należy uwolnić od żmudnej papierkowej roboty. Biuro Rachunkowe mgr Krystyna Łukaszczyk oferuje specjalistyczne usługi księgowe. Zespół z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w księgowości małych i średnich przedsiębiorstw rozwiąże wszelkie Państwa problemy, wyjaśni zawiłości polskiego systemu podatkowego, pomoże odzyskać nadpłacony podatek i rozliczać przyszłe transakcje. Dzięki nam zeznania podatkowe i deklaracje ZUS nie będą już kłopotem. Wykwalifikowani pracownicy, od poniedziałku do piątku, są gotowi radzić w każdej, nawet najbardziej zawiłej, sprawie. Wiemy jak rozmawiać z fiskusem. Są sposoby na podatki.
Dariusz Bobrowski. Kancelaria Doradztwa Podatkowego „Buk” Sp. z o.o. Dariusz Bobrowski Kancelaria Doradztwa Podatkowego „BUK” sp. z o.o. od wielu lat świadczy profesjonalne usługi w zakresie finansowo – księgowym. Od 1991 r. naszym Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie rachunkowości. Współpracując z doradcami i specjalistami, udzielamy ponadto porad prawnych. Nasi eksperci pomogą Państwu w trudnych kwestiach prawno – podatkowych, oferując praktyczne rozwiązania. Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam zdobyć doświadczenie w zakresie obsługi firm działających w różnych segmentach gospodarki. Obecnie obsługujemy ponad 100 firm działających w sektorach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych, a w tym: spółki jawne, spółki partnerskie, spółki komandytowe, spółki komandytowo-akcyjne, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki akcyjne, fundacje, stowarzyszenia, spółki cywilne, osoby fizyczne, zagraniczne osoby prawne, oddziały firm zagranicznych, zagraniczne jednostki nie posiadające osobowości prawnej oraz zagraniczne osoby fizyczne, prowadzące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej działalność gospodarczą. Ze swej strony zapewniamy indywidualną obsługę, dostosowując się do potrzeb Klientów. Ponosimy odpowiedzialność za oferowane usługi, jak również odnosząc się do zasad etyki zawodowej, gwarantujemy poufność.
Doradca Podatkowy – Sławomir Zieleń i Wspólnicy Sp. z o.o. W ciągu ostatnich lat w polskim systemie podatkowym nastąpiły bardzo poważne zmiany. Przepisy prawa podatkowego w wielu miejscach są niejednoznaczne, co utrudnia ich prawidłową interpretację. Nie ulega już wątpliwości, iż na efektywne prowadzenie działalności gospodarczej przez podatników ma wpływ ich polityka podatkowa. W takiej sytuacji coraz większą rolę zaczynają odgrywać kancelarie, zatrudniające profesjonalnych doradców podatkowych, których celem jest pomoc we właściwej interpretacji przepisów prawa podatkowego i bilansowego. Swoim Klientom firma nasza gwarantuje pełną obsługę prawno-podatkową. Cieszymy się dużym zaufaniem ze strony Podatników co jest wynikiem ciężkiej i wytrwałej pracy. Nie ograniczamy się jedynie do kwestii ściśle podatkowych, prowadzimy również sprawy księgowe, ewidencje z zakresu rachunkowości oraz sprawy z zakresu prawa gospodarczego i handlowego. Naszym dużym atutem jest kreatywność, sumienność oraz terminowość wykonywania zadań. Dzięki naszej wiedzy, posiadanym umiejętnościom oraz opracowanym koncepcjom dążymy do tego, aby przyczyniać się do sukcesów osiąganych przez firmy z nami współpracujące. Wychodzimy z założenia, że sukces naszych Klientów jest również naszym sukcesem. Posiadamy szybki dostęp do informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji tak aby uzyskać znaczną przewagę nad konkurencją, co jest ważnym elementem znajdującym odzwierciedlenie w obecnej sytuacji gospodarczej. Prowadzimy szereg spraw przed Sądami Administracyjnymi. Uzyskiwane przez nas rozstrzygnięcia są w wielu przypadkach satysfakcjonujące dla […]
Biuro Doradców Podatkowych ENTER Anna i Paweł Świętochowscy Współpracę z naszymi Klientami rozpoczęliśmy w 1993 roku, w czasie gdy przedsiębiorcy dostrzegli potrzebę korzystania z usług firm księgowych. Zatrudnienie księgowego w firmie nie zawsze jest wystarczające, aby podołać nawarstwiającym się problemom nie tylko natury księgowej, ale również z zakresu prawa, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wielu, wielu innych z jakimi przedsiębiorca spotyka się, na co dzień. My właśnie staramy się sprostać temu wyzwaniu i po to powstaliśmy. Każdy Klient traktowany jest przez nas indywidualnie, staramy się, aby oddając w nasze ręce swoje problemy i finanse, został uczciwie, rzetelnie i dyskretnie obsłużony. Reprezentujemy naszych Klientów przed Urzędami Skarbowymi, oddziałami ZUS oraz innymi Urzędami, jak również w czasie przeprowadzanych kontroli. Większość naszych Klientów współpracuje z nami od bardzo dawna, co świadczy o jakości naszych usług i atmosferze, jaka u nas panuje. Staramy się aby nasi Klienci obsługiwani byli kompleksowo, doradzamy jak najkorzystniej rozpocząć działalność, jaką formę opodatkowania wybrać oraz zapewniamy solidną obsługę finansowo – księgową. Zwalniamy naszych Klientów od obowiązku śledzenia przepisów podatkowych i ZUS, na bieżąco informując o zaistniałych zmianach. Zaufaniem obdarzyło nas wiele firm i dotychczas nie zawiedli się. Jako Doradcy Podatkowi ubezpieczeni jesteśmy od odpowiedzialności cywilnej. Posiadamy Licencję Ministerstwa Finansów.
Biuro Rachunkowe LOKATA – Eugeniusz Leoniuk Biuro Lokata Biuro Rachunkowe Eugeniusz Leoniuk prowadzi obsługę firm w zakresie pełnej księgowości księgi rachunkowej – VAT, CIT. Lokata Biuro Rachunkowe Eugeniusz Leoniuk Sporządza sprawozdania finansowe przewidziane w Ustawie o rachunkowości. Księgi przychodów i rozchodów wraz z wymaganymi ewidencjami podatkowymi. Dokumentacja kadrowa i płacowa, dokumentacja ZUS, deklaracje podatkowe i sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS.
Biuro Rachunkowe Doradcy Podatkowego – Katarzyna Mrugała Biuro Rachunkowe MIKA działa na rynku od 1991 roku. Od tego czasu zyskało spore doświadczenie w rozliczaniu firm oraz osób fizycznych prowadzących i nie prowadzących działalności gospodarczej. Z czasem oprócz zajmowania się podatkami w Polsce zaczęliśmy świadczyć usługi odzyskiwania podatku zapłaconego za granicą. Na ten temat można przeczytać więcej w dziale USŁUGI. Doradca podatkowy-właściciel biura -Katarzyna Mrugała jest wpisana na listę doradców podatkowych pod nr 05467. Chcąc zapewnić kompleksową obsługę firm zatrudniamy: księgowych, specjalistów ds. wynagrodzeń, specjalistów ds. ZUS, tłumacza j. niemieckiego Ponadto współpracujemy z prawnikami, z tłumaczem języka angielskiego oraz ze szkoleniowcami BHP. W związku z tym że zajmujemy się zwrotem podatku z zagranicy od kilku lat współpracujemy z Kancelarią Prawno-Podatkową w Niemczech. Jesteśmy otwarci na wszelką formę współpracy. Jak widać bardzo duży nacisk kładziemy na to by zleceniodawca ,zlecając nam prowadzenie swojej dokumentacji księgowej i przekazując nam dokumenty miał pewność że dokumenty trafiają w dobre ręce ,że usługa będzie wykonana rzetelnie a jego problemem zajmie się odpowiedni specjalista. Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu wypracowaliśmy takie metody pracy ,które minimalizują ryzyko błędu w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej.Zaufało nam bardzo wielu klientów, dzięki temu firma może się nadal rozwijać i umacniać swoją pozycję na rynku.
Biuro Usług Księgowych i Doradztwa Podatkowego BILANS Dorota Ściesiek Dorota Ściesiek -absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu Ukończone studia podyplomowe:- Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu w zakresie podatków- Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa i Administracji w zakresie prawa podatkowego- Akademia Ekonomiczna Wydział Zarządzania w zakresie rachunkowości i finansów Uprawnienia:Świadectwo kwalifikacyjne do usługowego prowadzenia ksiąg handlowych nr 1265/96 wydane przez Ministra Finansów Uprawnienia doradcy podatkowego- nr wpisu na listę 00638U prawnienia biegłego rewidenta –nr wpisu na listę 10366/7722 Działalność gospodarczą w zakresie obsługi księgowo-podatkowej podmiotów gospodarczych rozpoczęto w styczniu 1995 r w formie podmiotu pod nazwą Biuro Usług Księgowych i Doradztwa Podatkowego „BILANS” Dorota Ściesiek. Biuro obsługiwało zarówno podmioty prowadzące pełną księgowość jak i uproszczoną. W chwili obecnej świadczymy usługi dla ponad 100 podmiotów gospodarczych. Z uwagi na inne problemy i potrzeby firm na pełnej księgowości i firm prowadzących uproszczoną księgowość postanowiliśmy rozdzielić te dwie grupy podatników. Dla potrzeb firm prowadzących księgi handlowe utworzyliśmy Kancelarię Rachunkowości i Podatków „BILANS” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, firmy prowadzące uproszczoną księgowość pozostały w Biurze Usług Księgowych i Doradztwa Podatkowego „BILANS” Dorota Ściesiek. Zatem Kancelaria Rachunkowości i Podatków „BILANS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością obsługuje wyłącznie firmy prowadzące księgi handlowe. W naszej Kancelarii zatrudniamy audytorów, którzy w oparciu o […]
Teresa Kamińska.TERKAM Kancelaria Podatkowo – Księgowa Witam Państwa na stronie Kancelarii Podatkowo-Księgowej TERKAM. Nazywam się Teresa Kamińska i jestem doradcą podatkowym wpisanym na listę Ministerstwa Finansów pod nr 5357. Kancelaria działa od 1994 roku. Posiadam aktualne ubezpieczenie OC obejmujące czynności doradztwa podatkowego jak również usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Księgowością zajmuję się od roku 1986, poprzednio pracowałam w firmach na stanowiskach samodzielnych, a w roku 1994 założyłam własną działalność gospodarczą. Naszymi klientami są firmy produkcyjne, handlowe, usługowe oraz stowarzyszenia i organizacje pozarządowe . Gwarantujemy rzetelne i profesjonalne dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klienta, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów szanując ich czas. Rozliczeń dokonujemy przy pomocy licencjonowanych programów komputerowych oraz korzystamy z płatnego dostępu do bazy prawnej dzięki czemu mamy bieżący dostęp do zmian w przepisach prawa.
Doradca Podatkowy – Irena Marta Krynicka. Firma „Doradca” Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w branży finansów ,w tym blisko 6-letni okres zatrudnienia w Niemczech , stworzyły znakomitą bazę do założenia własnej firmy. Firma Doradca została założona w kwietniu 1998 roku przez Irenę Martę Krynicką, absolwentkę Wydziału Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz podyplomowych studiów o kierunkach: Rachunkowość i Finanse oraz Eksport Budownictwa, prowadzonych przy tej samej uczelni. W roku 2001 ,w oparciu o licencję Ministerstwa Finansów Nr 24823/01,dotychczasowa działalność z zakresu doradztwa inwestycyjnego została poszerzona o usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych . Świadczenie wysokiej jakości usług z zakresu szeroko rozumianej rachunkowości zdominowało kierunek rozwoju firmy. Koniec roku 2007 przynosi kolejny wzrost merytoryczny jakości świadczonych usług poprzez włączenie do zakresu usług – doradztwa podatkowego w oparciu o ostateczny wpis nr:10856 Ireny Krynickiej na krajową listę doradców podatkowych. Firma DORADCA posiada aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, dla działalności usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, jak i czynności doradztwa podatkowego. Firma DORADCA jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Powerful tool for all designers

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate veit.Lorem ipsum dolor amet laboris consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatu. At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est […]

Focus on creativity
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo conseqat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit.Lorem ipsum dolor amet laboris consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum. At vero eos et accusamus et iusto odio dignssimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum […]

Build your own website easily
This theme has been built based on open source administration system WordPress and AIT framework, which contain AIT page builder with elements – custom post types and plugins options. The theme admin section is divided into 4 fully customizable parts: Theme options, Default layout, Page Builder, Import / Export. Elements are available below Theme Admin options. You can manage from there all theme custom post types and features provided by elements which are ready to use in the theme. Working with theme is easy as following steps: Create as many as you need pages in section Pages Go to Page builder and select Page you wish to customize Write elements content Define page layout by drag and drop operations Set up parameters of elements Repeat previous steps Enjoy your free time. Focus your energy for creativity. We aimed to save your money.

Awesome and Universal Theme
Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequ. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit.Lorem ipsum dolor amet laboris consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum. At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. […]